המסלול לחקר חברה דיגיטלית

​​

בואו ללמוד תואר ראשון בחקר חברה דיגיטלית!

מסלול דו חוגי שמשלב תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה עם תואר ראשון בתקשורת

 

כדי להפוך מותג לאייקון תרבותי צריך להבין מהי תרבות. כדי לנהל מוצר חשוב לדעת את מי ישמש וכיצד. כדי ליצר קמפיין מנצח יש להכיר מקרוב את קהלי היעד של המוצר. כדי ליצור חווית משתמש/ת יעילה יש להכיר את המשתמש/ת. כדי ליצר טכנולוגיות חדשות צריך לראות את התמונה הגדולה: איך זירות חברתיות, פוליטיות וכלכליות משפיעות ומושפעות. כדי לפתח אפליקציות המייצרות שינוי חברתי יש להבין מהו שינוי חברתי. כדי לנהל קהילות יש להבין מה הן קהילות. כדי לבנות מכונות תבוניות צריך להבין את ההשפעה של המכונות הללו על הדרך שבה אנחנו אוהבים, שונאים, מקבלים החלטות ונותנים משמעות לחיים שלנו ושל אחרים.        

 

העולם הדיגיטלי הוא עולם חברתי והעולם החברתי הוא עולם דיגיטלי

 

מה תפיקו מלימודים במסלול?

  • ידע מעשי מאנשים מרכזיים בתעשיית הדיגיטל באמצעותו תוכלו לפתח ולשווק  טכנולוגיות חדשות המתאימות לעולם משתנה
  • כלים תיאורטיים ומיומנויות מחקר יישומיות להבנה וניתוח התהליכים הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים שמשפיעים על העולם הדיגיטלי ומושפעים ממנו.
  • כישורי כתיבה והצגה הכרחיים לשוק עבודה משתנה

איך תלמדו במסלול?

  • סדנאות ושיעורים ייחודים למסלול חברה דיגיטלית
  • שיעורים עם מיטב החוקרים והחוקרות במדעי החברה
  • סדנאות עם מומחים בתעשיות המדיה הדיגיטליות ומעורבות בפרויקטים ב״עולם האמיתי״ 
  • פיתוח טכנולוגיות דיגיטליים חדשות: פיתוח ושיווק יישומים ייעודיים, אפיון סביבות משתמש ופיתוח חווית משתמשים, הערכה של טכנולוגיות תבוניות וטכנולוגיות מבוססות נתוני עתק , פיתוח מנגנוני שיווק מונחה נתונים ועוד.

 

רוצה מסלול לימודים חדשני החוקר את החברה בעידן דיגיטלי?

רוצה להיות בחוד החנית של עיצוב העתיד בסביבה מקוונת?

– המסלול לחקר חברת דיגיטלית הוא המסלול בשבילך!

 

למידע נוסף

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף